تبلیغات در سایت ما

سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل

درباره ما
 سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل
به وب سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات و موبایل خوش آمدید. در این سایت هدف ما آموزش برق، الکرونیک، کامپیوتر، مخابرات، میکروکنترلر، میکروپروسسور، دیجیتال و... می باشد. از شما خواهشمندیم با نظرات و پیشنهادات خود ما را در اداره این سایت یاری فرمایید. ثبت نام در سایت هم فراموش نشه. با تشکر مدیریت سایت
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 211
  • کل نظرات : 12
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 42 نفر
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 28
  • بازدید دیروز : 7
  • ورودی امروز گوگل : 3
  • ورودی گوگل دیروز : 1
  • آي پي امروز : 9
  • آي پي ديروز : 2
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 558
  • بازدید سال : 2049
  • بازدید کلی : 39674
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.145.65.134
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • نظرسنجي
    به نظر شما سایت در چه سطحی است؟
    امکانات جانبی

    تصاویر رسمی از گوشی جدید سونی با دوربین 20 مگاپیکسلی

    گوشی هوشمند Xperia Z1 سونی که پیش‌تر با نام Honami شناخته می‌شد این بار به صورت دقیق‌تر معرفی شد و منابع آگاه موفق شدند آخرین تصاویر رسمی از این محصول را به نمایش بگذارد.
    به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، در این تصاویر نشان داده شده است که Xperia Z1 در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش ساخته شده است و از نظر ظاهری می‌توان آن را شبیه به مدل‌های قبلی گوشی‌های سونی دانست.
    یکی از مهم‌ترین تفاوت‌هایی که بین دو محصول Xperia Z و Z1 وجود دارد این است که قاب گوشی جدید از جنس فلز ساخته شده است و هنوز به درستی مشخص نیست این قاب فلزی فقط برای محافظت بیشتر مورد استفاده قرار گرفته یا مانند آیفون برای تقویت آنتن هم از آن استفاده می‌شود.
    گوشی هوشمند Xperia Z1 سونی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر لمسی 5 اینچی اشاره کرد که تصاویر را با کیفیت full HD به نمایش می‌گذارد.
    این محصول پردازنده مرکزی چهارهسته‌ای با توان 2.2 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر دارد که مدل پردازنده Snapdragon 800 است. دیگر قابلیت‌های این محصول شامل رم 2 گیگابایتی و دوربین دیجیتالی 20 مگاپیکسلی می‌شوند. قرار است این گوشی هوشمند پیشرفته در تاریخ 4 سپتامبر در نمایشگاه بین‌المللی محصولات الکترونیکی IFA برلین به صورت رسمی معرفی شود.

    رونمایی از یک گوشی هوشمند اندرویدی در چین، با باتری 5000 میلی آمپری

    بر خلاف نظر بسیاری، تعداد زیادی از گوشی‌های به اصطلاح هوشمند امروزی نمی‌تواند برای استفاده مداوم تا چندین روز دوام آورد و از این نظر معتقدم هیچ گوشی امروزه هوشمند نیست! چرا که اگر یک گوشی به اصطلاح هوشمند، هوشمندی هم داشته باشد، می‌بایست از هوش خود برای استفاده طولانی مدت استفاده کند (چقدر هوش!) در صورتی که بسیاری از پرچم داران نامدار کمپانی‌های گران‌قیمت پس از مدت کوتاهی استفاده مداوم کم آورده و رفیق نیمه راه خواهند شد!

     

     

    عرضه گجتهای تاشو، انقلاب بزرگ در صنایع الکترونیکی

    عرضه گجتهایی که می توان آنها را تا کرد و در جیب گذاشت می تواند انقلاب بزرگ بعدی در صنایع الکترونیکی باشد.

    سازندگانی چون شرکت سامسونگ با نمایش تلفن تاشو، تاکنون به ما تنها یک چشمه از دریای این فناروی را نشان داده اند.

    کارشناسان اظهار می دارند که این فناوری که درنهایت به ساخت گجتهای غیرقابل شکستن می انجامد، به زودی در ساعتی که شرکت اپل عرضه می کند و یا تبلتهای بزرگتر ارائه خواهد شد.

    samsung-oled-flexible-1کارشناسان اظهار می دارند که این فناوری به سرعت متداول می شود

    ورود پرسروصدای گجتهای پوشیدنی چون نمایشگرهای رایانه که به مچ دست بسته می شود و عینکهایی که روی صورت قرار می گیرند تنها یک گام در راستای صفحات بزرگتر انقلابی است که از قابلیت لوله شدن و تاشدن برخوردارند.

    دستگاه های آینده با گجتهای سنگین، شکننده و ثابت امروز بسیار متفاوت خواهند بود و از صفحاتی برخوردار هستند که می توان آنها را به سطحهای غیر هموار چسباند، لوله کرد و حتی کشید تا بزرگتر به نظر برسند. اما تا رسیدن به این مرحله هنوز راه زیادی باقی مانده است.

    جاناتان ملنیک تحلیلگر فناوری صفحات نمایش از شرکت لوکس ریسرچ اظهار داشت که عرضه این فناوری به بهشت طراحان تبدیل می شود.

    تاکنون نمونه های اولیه متعددی از این فناوری ساخته و عرضه شده است.

    2012_07_25_WillowGlassصفحات جدید را می توان به باریکی یک ورق کاغذ ساخت که به قدری انعطاف پذیر است که می توان دور یک دستگاه یا ساختار پیچد

    i-watch-660طرحی که تصور می شود شبیه ساعت اپل باشد و برپایه شیشه کورنینگ ویلو ساخته می شود

    شرکت سامسونگ الکتریک از کره جنوبی امسال یک صفحه نمایش را به نمایش گذاشت که از یک طرف کش می آید، اما هنوز هم موانع در این راه باقی هستند. غلبه به مسائل تکنیکی، درک چگونگی تولید انبوه این محصولات با قیمت پایین و دستگاه های متقاعد کننده ای که برای کاربران جذاب باشد از جمله موانع و مشکلات این عرصه است.

    فناوری صفحات نمایش هنوز تحت تسلط صفحات کریستال مایع (LCD) است که نیازمند یک نور پس زمینه است که بین دو ورق شیشه قرار گرفته و در وزن دستگاه از لپ تاپ تا تبلت نقش به سزایی دارد.

    کوین موریشایج مهندس سابق در شرکت سیکو، هیولت پکارد و پلم اظهار داشت: قسمت اعظم وزن یک تبلت در ساختار شیشه ای صفحه نمایش است و ساختار پشتیبان اطراف آن برای ممانعت از شکستن است.

    درحال حاضر تسلط ال سی دی ها توسط دیود گسیل نور اورگانیک (OLED) مورد تحقیق قرار گرفته اند، چرا که آنها نیاز به نور پس زمینه ندارند، روشن تر هستند، زاویه نمایش وسیعتری داشته، تضاد رنگی خوبی دارند و می توان آنها را با لایه های معدودی ساخت.

    Samsung-bendy-phones_jpg_350x250_crop_q85طرح پوست سامسونگ برای ساخت تلفن همراه خم شو

    samsung_flexible_amoled_concept_1طرح سامسونگ نشان دهنده صفحه قابل لوله شدن در ابعاد یک تبلت

    درحالی که او ال ایی دی و پلاستیک می تواند فناوریهای مناسبی در این عرصه باشد، اما آنها در کنار هم می توانند مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشند به طور مثال آنها به پوششهای محافظی نیاز دارند که بتواند لایه ها را از نفوذ اکسیژن و رطوبت در امان نگاه دارد.

    این درحالی است که ساخت و عرضه این صفحات جدید تضمین کننده موفقیت در فروش نیست، برای مثال شرکت سونی در سال ۲۰۰۷ او ال ایی دی هایی با قابلیت انعطاف پذیری تولید کرد اما شش سال پس از آن این صفحات هیچ چیز جدیدی برای عرضه ندارند. 

    شاهکاري ديگر از ASUS

    شرکت ايسوس در نمايشگاه موبایل بارسلونا(MWC) امسال محصول جديد خود را با نام Padfone Infinity معرفي کرد.

    این محصول در اصل يک تلفن هوشمند LTE با طراحي سيلک متاليک و يک صفحه نمایش ۵ اينچي Full HD است که با نصب روي Station به يک تبلت ۱۰.۱ اينچي تبديل مي‌شود.

    بر‌اساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت ايسوس اين دستگاه جديد مجهز به سيستم عامل اندرويد نسخه ۴.۲ است که اين موضوع با وجود پردازنده چهار هسته‌اي ۱.۷ گيگاهرتزي قدرتمند Qualcomm Snapdragon ۶۰۰ با فرکانس کاري، علاوه بر افزايش کارايي اين دستگاه باعث افزايش عمر باتري تا ۱۹ ساعت در حالت ۳G مي‌شود.

    صفحه‌نمايش ۵ اينچي اين محصول قابليت پشتيباني از دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پيکسل را دارد و ميزان تراکم پيکسلي آن طبق اطلاعات ۴۴۱ پيکسل در اينچ است که اين موضوع باعث مي‌شود تصاوير و متون با بالاترين کيفيت ممکن نمايش داده شوند.
    علاوه بر اين وجود ۶۴ گيگابايت حافظه براي ذخيره‌سازي اطلاعات ضروري ، اين امکان را به کاربر مي‌دهد تا تصاوير، ويديو‌ها و موسيقي‌هاي دلخواه خود را هرجا با خود به همراه داشته باشد.

    اما اين تمام ماجرا نيست پشتيباني از سيستم مخابراتي LTE با سرعت ۱۰۰ مگابيت در ثانيه و DC-HSPA+ با سرعت ۴۲ مگابيت در ثانيه امکان جست و جوي سريع و بدون وقفه را در اينترنت به شما مي‌دهد.

    ايسوس براي تکميل امکانات اين محصول تازه وارد از يک دوربين ۱۳ مگاپيکسلي با قابليت عکاسي بلادرنگ و بدون مشکل تاخير سرعت شاتر استفاده کرده است.

    با وجود سنسور به نسبت بزرگ تعبيه شده در اين دستگاه مي‌توان در نور کم هم براحتي عکاسي کرد.
    علاوه بر اين امکان فيلمبرداري در کيفيت Full HD با استفاده از Padfone Infinity وجود دارد که در اين حالت مي‌توان تصاوير ويديوي ضبط شده را با استفاده از Micro USB موجود روي دستگاه به تلويزيون انتقال داد. 

    گوشی سونی Xperia E

    تلفن تبلت جدید سامسونگ، بزرگ‌تر شد

    گلکسی نوت2، گوشی جدید سامسونگ معرفی شد. این گوشی که 3/0 اینچ از نسل قبلی خود بزرگ‌تر است، رزولوشنی 1280 در 720 دارد و اندکی از نسل قبلی خود سنگین‌تر است. 

    تصاویر جدید از آیفون5

    حدود یک هفته دیگر به معرفی آیفون5 باقی مانده است و تصاویر جدید منتشره نشان می‌دهد این مدل از آیفون قرار است چه شکلی باشد. از بین شایعاتی که تاکنون منتشر شده،‌ آیفون5 با نمایشگری بزرگ‌تر، از همه به حقیقت نزدیک‌تر است. 

    صفحه قبل 1 صفحه بعد

    تبلیغات
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    آخرین نظرات کاربران
    hamed - مهدی جان اولین سالگرد سایتت تبریک میگم
    پاسخ:خیلی ممنون - 1393/4/30
    پرهام - مرسی
    پاسخ: خواهش - 1392/8/3/mz0
    علي -

    با سلام..از وبت بازديد كلي كردم..خوشم اومد جالب بود


    پاسخ:ممنون - 1392/5/20
    آبی - چرا ضمیمه های جدید رو نمیذاری

    اینایی که هست قدیمی ان
    پاسخ:سلام عزیزم باشه کلیک جدید هم میذارم چند روز سرم شلوغ بود ببخشید - 1392/4/17
    آبی -

    بابت ضمیمه کلیک ممنون


    پاسخ: خواهش قابل شم رو ندارد شرمنده یکم دیر به دیر مطالب میذارم - 1392/4/14
    احمد - سلام وبسایت خوبی داری خوشم اومد مطالبت به روزه من هرروز بهت سر میزنم قربانت احمد
    پاسخ:سلام احمد جان خیلی ممنون - 1392/2/1
    رهـــــــــــا - سلام

    ببخشید شما مقاله ای درباره کاربرد لیزر در الکترونیک دارید؟

    لطفا بی خبرم نذارید
    پاسخ:سلام رها جان نه ندارم ولی برات پیدا میکنم خبرت میکنم. - 1392/1/13
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به سایت تخصصی برق الکترونیک کامپیوتر مخابرات موبایل امتیاز دهید